miercuri, 12 iunie 2013

Chiftele naut ( falafel)

Sunt niste chiftelute foarte bune si satioase. Nu este chiar falafelul care il mancam la restaurantele cu specific, e un pic improvizat cu ce am avut pe acasa.

Ingrediente:

- o cana naut pentru inmuiat

- 5 fire ceapa verde

- 3 fire usturoi verde

- o legatura patrunjel

- o lingurita chimen

- 3 lingurite susan (optional)

- o felie paine

- 3 linguri faina

- o lingurita bicarbonat

- sare

Preparare:

 1. Nautul se lasa la inmuiat peste noapte.

2. Am rasnit susanul. Am pregatit restul ingredientelor ( fara faina,bicarbonat si sare) si le-am dat prin masina de tocat carne ( se pot si mixa pe rand si apoi sa se amestece bine).

3. Am adaugat  peste ingredientele macinate faina, sare si lingurita de bicarboant si am amestecat bine.

4. Modelam chiftelutele, le dam prin faina si le prajim in uleiul incis. O alta varianta ar fi la cuptor, eu am facut si la cuptor, dar evident ca ne-a placut mai mult  prajite in ulei :).




Pofta buna :)!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu